Міжнародна діяльність

Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна активно розвиває міжнародне співробітництво, співпрацюючи з 250 науковими та освітніми установами у 55 країнах світу. Співпраця з іноземними університетами, науковими установами та міжнародними організаціями відкриває нові можливості для студентів і викладачів, дозволяючи розширювати горизонти академічної діяльності, здійснювати спільні наукові дослідження та підвищувати рівень освітніх програм у глобалізованому світі.

ННІ «Академія вчительства» є важливим осередком наукової та освітньої діяльності в сфері освіти і науки. Міжнародна діяльність є невід’ємною складовою його розвитку, оскільки вона забезпечує інтеграцію у світову освітню та наукову спільноту, сприяє обміну досвідом, знаннями та інноваціями, впровадженню інноваційних методик навчання.

ННІ “Академія вчительства” співпрацює зі Школою освіти Польсько-американського фонду свободи та Варшавського університету (Польща), Університетом Уоріка (Велика Британія), Гельсінським університетом (Фінляндія).

Проєкти Академії

Розробка спільної з Університетом Воріка (Велика Британія) сертифікатної програми «Освітнє лідерство у часи трансформації» (лютий-листопад 2025)
Мета проєкту – розвинути компетентності керівників закладів освіти та керівників освіти в органах місцевого самоврядування у сфері лідерства і стратегічного управління, а також забезпечення якості освіти для впровадження системних змін в умовах впровадження реформи НУШ і подолання викликів війни.

Підтримка адаптивної та гнучкої освіти для студентів, які постраждали від війни в Україні (жовтень 2025-версень 2028).

Мета проєкту – розроблення та інституціоналізація методологій травмочутливого навчання для підтримки студентів, які постраждали від війни та вимушеного переміщення.

Підвищення психосоціального благополуччя та стійкості в дошкільній освіті в Україні з Університетом прикладних наук HAMK, Фінляндія (вересень 2025-липень 2027).
Проект AWARE має на меті зміцнити систему дошкільної освіти в Україні шляхом розроблення інклюзивних, орієнтованих на травматичний досвід навчальних програм для педагогів, які працюють з дітьми, що постраждали від війни.
https://www.hamk.fi/en/projects/aware/